Ibu Minyak Pengasih Calit – Hebat Dan Mudah

DITINGGAL SUAMI, ISTERI, TUNANG ATAU KEKASIH?

MASIH BELUM BERTEMU JODOH?

TIADA TUAH DALAM PEKERJAAN?

PERNIAGAAN MAKIN RUGI?

Masih ada cara untuk menyelesaikannya dengan…

IBU MINYAK PENGASIH TOK KENCANA

CALIT PADA KASUT PUN MENJADI!

Minyak Pengasih 1

Minyak pengasih 2

Ibu Minyak Pengasih

Sebagai pengamal perubatan tradisional yang berpengalaman selama puluhan tahun, kami telah berjaya menyelesaikan pelbagai masalah pelanggan dari masalah kecil sehinggalah besar.

Antara yang termudah tetapi kesannya hebat adalah IBU MINYAK PENGASIH yang kami hasilkan.

Mungkin ramai yang tidak begitu faham dengan fungsi minyak pengasih. Minyak pengasih sebenarnya terdiri dari pelbagai jenis. Kebanyakannya boleh disediakan dengan mudah. Namun begitu minyak pengasih dalam kategori biasa ini hanya berkesan untuk tujuan yang ringan saja. Sebagai contoh, menaikkan seri wajah, dicintai orang sekeliling dan seumpamanya.

Tidak seperti minyak pengasih biasa, ada banyak lagi minyak pengasih yang lebih kuat kesannya. Kebiasaanya, minyak pengasih jenis ini mengambil masa lebih lama sebelum dapat digunakan, contohnya 33 hari, 44 hari, 77 hari, 99 hari dan seterusnya. Minyak pengasih dalam kategori ini lebih kuat kesannya berbanding yang di atas tadi. Kesannya lebih hebat dan cepat.

Walaupun demikian, kedua-dua jenis minyak pengasih di atas masih belum boleh menandingi khasiat IBU MINYAK PENGASIH kami yang dibuat secara eksklusif dan mengambil masa lebih lama untuk sedia digunakan.

Untuk pengetahuan, IBU MINYAK PENGASIH sangat sukar pembuatannya. Masa yang diambil juga sangat lama. Setelah sampai tempoh matang, ia menjadi minyak pengasih yang benar-benar hebat hinggakan mencalit pada kasut atau barangan milik orang yang disasarkan pun sudah memadai.

Inilah jawapan bagi mereka yang ingin tahu.

IBU MINYAK PENGASIH TOK KENCANA bukan seperti minyak pengasih biasa. Ia dihasilkan khas dari ramuan hebat turun temuraun. Ibu Minyak Pengasih Tok Kencana juga menggabungkan ayat-ayat suci, ilmu dan petua lama, serta ramuan yang sangat sukar ditemui… Jika ingin tahu kesannya, segera dapatkan dari kami sebelum KEHABISAN! Ya, setelah habis, anda terpaksa menunggu lama untuk mendapatkannya.

Hubungi kami sekarang!

012-3699117

atau 019-3434344

SMS dan ‘missed call’ tidak akan dilayan.

Comments ( 50 )

  1. ReplyAmziq
    Assalamualaikum Tok Kencana. Saya brkahwin setahun lepas. Sejak dapat anak pertama, isteri saya cuba sedaya upaya utk mengelak dr bersama dgn saya. Dan seolah2 tiada perasaan trhadap sy. Hubungan kami dah x sehangat seperti mula2 kawin. Boleh x ibu minyak pengasih ni kembalikan hubungan kami seperti mula2 kawin tu..
    • ReplyTok Kencana
      Waalaikumussalam... Boleh, insyaAllah
  2. ReplyPuteri
    Salam, tok...jika masalah dalam alam pekerjaan, boleh ke guna minyak ibu pengasih tu? D tempat kerja sy, ada beberapa org yg suka membodek dan mengipas boss dgn cara menunjukkan kesalahan org lain..tidak kurang juga mereka menfitnah sy supaya sy sentiasa d lihat buruk dan bermasalah.. Apa yg sy perasan, d mana2 sy bekerja pasti akan ada fitnah yg timbul terhadap diri sy.. Boleh ke sy gunaan minyak pengasih?
    • ReplyTok Kencana
      Waalaikumussalam. Boleh, insyaAllah.
  3. ReplySanjana
    I cinta org kt india..skrg dia x nk dgn i lg...boleh tolong saya x
    • ReplyTok Kencana
      Boleh. Hubungi kami dan berikan keterangan lebih lanjut.
  4. Replywan
    Asalamualaikum tok.. Saya ada masaalah ngan kekasih saya, kekasih saya membenci saya tanpa sebab,saya syak kekasih saya tu terkena perbuatan lelaki tu tok,saya tak nak buat apa2 dengan lelaki tu..saya cuma nak kekasih saya semula tok..boleh ka?
    • ReplyTok Kencana
      Waalaikumussalam. Boleh diusahakan. Jangan risau. Hubungi kami untuk keterangan lebih lanjut.
  5. Replyalea
    asalamualaikum tok saya dok sabah.saya mempunyai kekasih tinggal d kl.sekarg dia da x pedulikan aaya watsp call pon x layan.apa yg d perlukan untuk dapat kan dia supaya ingat pada saya dlm bentuk jarak jauh.
    • ReplyTok Kencana
      Waalaikumussalam wbt. Boleh.
  6. Replymaie
    salam...tok....masih ubat kan orang lagi tak....saya ada masalah dengan kekasih saya....kamk dah kenal lma....putus...di sebabkan sy cemburu...tapi sekarang saya dah baiki diri saya dari dulu ny ..jd yang terbaik buat nya...tapi....sekarang...cinta sya hnya bertepuk sebelah tangan....saya....sygkan dia..sy nak kn dia syg kan sy...sprti mana sy sygkan dia ..blh tak tok tolong sy....buatkan dia...cinta mati dgn sy....sy nk kn dia...utk jd istri sy...tp...sy xdpt kata setju...utk merisik dia...tlg sy tok...
    • ReplyTok Kencana
      InsyaAllah boleh diusahakan. Ada beberapa cara boleh digunakan. Sila hubungi kami di nombor telefon yang disediakan.
  7. ReplyFik
    Bpe hrga minyak pengasih?n mcm.mne nk beli?
    • ReplyTok Kencana
      Harga bergantung kepada jenis dan kegunaannya.
  8. ReplyFIQ
    Saya mempunyai masalah rumahtangga.. saya telah lakukan kesilapan kali kedua.. mungkin bende nie berlaku atas sebab kesempitan hidup kami dengan wang.. tapi saya masih sayangkan dia cume sekarang dia agak berkeras terhadap saya dan tidak mahu berbaik.. kami mempunyai anak saya sedih melihat anak2 saya ditukar2 jage dan saya sangat cintakan dia.. bantu saya untuk memperbaiki semula rumahtangga saya yang hampir musnah ini..
    • ReplyTok Kencana
      Jangan risau, ada penyelesaiannya. Hubungi kami jika benar-benar serius.
  9. ReplyEwan
    Asaalamualaikum...saya mnpunyai masalah keluarga yang agak kritikal.. Yang mana adik ipar saya langsung tidak memperdulikan mertua saya Setelah die berkahwin..malah hendak balik kerumah mertua saya pon ssh.. Kena mnta izin isteri dahulu.. Bolehkah saya menggunakan mnya pengasih tersebut untuk mengeratkan hubungan mereka.
    • ReplyTok Kencana
      Bukan sekadar minyak pengasih. Ada lagi kaedah lain boleh digunakan. Hubungi kami untuk lebih jelas.
  10. ReplyWan
    Saya ingin berkahwin dengan seorang lelaki.Dia telah berubah hati dan tidak mahu kahwin pada saya.dan dia memang takde hati pada saya katanya , tapi dia telah meragut dara saya.Boleh bantu?
    • ReplyTok Kencana
      Boleh... Tetapi untuk perkara sensitif seperti ini, anda digalakkan berhubung terus di nombor telefon yang disediakan.
  11. Replyaabin
    Saya mempunyai ke kasih di cianjur Indonesia,mahu jadi kan isteri no 2, masalahnya dia tak nak ikut ke msia bila dah nikah Dan dia minta Rumah Dan kereta sebelum nikah.boleh ke usahakan agar dia tidak penting kan harta Dan ikut saya Dan setia
    • ReplyTok Kencana
      Boleh diusahakan. Jangan mudah mengalah. Hubungi kami untuk mengetahui rawatan-rawatan yang boleh dipilih.
  12. Replyrahim
    Salam Tok. Berapa lama kesannya jika dicalit pada seseorang yg melibatkan bangsa asing selain org islam
    • ReplyTok Kencana
      Berapa lama bergantung pada jenis minyak pengasih yang digunakan. Tiada masalah berkaitan bangsa asing atau agama lain. Hubungi kami untuk maklumat lanjut.
  13. Replyraju
    tok saya tinggal jb saya berkahwin janda ank 2 , hidup kami bahagia 12 tahun ... kita ada 3 nak perempuan ......sekarang isteri saya minta lepaskan dia sebab ada org ketiga . mereka berkenalan dlm 4 bulan je umur budak 22 tapi umur isteri 36 ....tapi tok saya sayangkan dia .. saya tak boleh lepaskan dia ...isteri saya kata dia suka dgn budak sebab suka tgk dia ...sampi hari saya merayu pada dia .... tapi dia kata hati dan perasaan terhadap saya sudah tak ada ,,semua nya pada budak ituuu. tok tolong saya kembalikan isteri saya dengan penuh kasih sayang dan rasa cinta ,,, saya cuma fikir anak saya ... kalau aku lepaskan dia dah kawin kali ketiga tok ... saya tak boleh dengar org cakap pasal isteri saya tok .... tok boleh tak buat kembalikan isteri saya dan bencikan budak itu ....kalau boleh saya tak nak budak muncul lagi dalam kehidupan saya ... terima kasih ..
    • ReplyTok Kencana
      Untuk masalah serius seperti ini, saya nasihatkan agar berhubung terus. Banyak cara boleh diusahakan. Telefon kami untuk keterangan lanjut.
  14. Replyhariz
    assalamualaikum.. saya nk bertanya.. mcm mana klo saya inginkan perniagaan saya brtambah baik.. produk saya jual berjalan lebih lancar...
    • ReplyTok Kencana
      Antara yang boleh digunakan ialah pelaris. Tetapi hubungi kami untuk memudahkan kami mengetahui situasi sebenar dan hajat sebenar agar lebih mudah kami memberikan pertolongan.
  15. ReplyElissa
    Salam saya telah di tinggalkn kekasih dan dia tidak mahu bertanggungjawab atas apa yang dia lakukan keatas saya. Dia juga cakap sudah tiada rasa sayang pada saya. Boleh kah saya dapatkannye kembali
    • ReplyTok Kencana
      Boleh diusahakan. Ada beberapa cara boleh kami gunakan. Sila hubungi kami untuk maklumat lebih jelas.
  16. ReplyAdam
    Sy ada masalah dgn isteri sy. pada hujung tahun secara tiba2 isteri sy tawar hati dgn sy. sy harap hubungan kami boleh pulih seperti dulu.
    • ReplyTok Kencana
      Boleh diusahakan. Ada beberapa cara boleh digunakan. Boleh baca artikel sebelum ini. Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut.
  17. ReplyNickname ( required )
    As salam.. Betol ke ni tok..?
    • ReplyTok Kencana
      Waalaikumussalam... Belum cuba, belum tahu.
  18. Replyujang
    assalam Tok Kencana Saya belum ada masalah buat masa ini, tapi sy jangka akan ada masalah yg agak serious dlm tempoh beberapa bulan ke hadapan. Saya telah bernikah isteri ke 2 dlm tahun 2013 di luar negara. Sampai sekarang wife pertama tidak tahu, tetapi skg ni, isteri ke 2 dah pregnant, jadi sy jangka dlm tempoh beberapa bulan ini sy mngkin terpaksa menjelaskan perkara ini kepada wife pertama. Saya cuma perlu pertolongan dari segi penerimaan isteri yg pertama ttg perkahwinan saya dan juga harap dia dpat menerima keadaan dan paling penting sy tak nak bergadoh dgn wife pertama. Apa nasihat dan cadagan Tok Kencana
    • ReplyTok Kencana
      Boleh diusahakan. Lembutkan hati isteri pertama dan banyak lagi cara boleh dilakukan. Hubungi kami untuk maklumat lanjut.
  19. ReplyZie
    Bolehkah saya guna minyak ini untuk kesejahteraan keluarga
    • ReplyTok Kencana
      Selain minyak, ada beberapa cara lagi boleh dipilih. Hubungi kami untuk maklmat lanjut.
  20. ReplyNickname ( required )
    Tok mcmne sy nk dptkn kembali teman laki sy yg tglkn sy tanpa sbb..berapa kos tuk minyak ni
    • ReplyTok Kencana
      Nak dapatkan teman lelaki yang sudah tinggalkan boleh guna minyak pengasih dan beberapa cara lain. Sila hubungi kami untuk maklumat lebih lanjut.
  21. Replyery
    Saya telah putus dengan teman wanita saya... Dengan minyak pengasih ni boleh tak saya dapatkan dia semula
    • ReplyTok Kencana
      Boleh, tetapi kami tidak akan bekerjasama jika ada niat yang tidak baik. Hubungi kami untuk penerangan lanjut.
  22. Replynini
    Kekasih sya tetiba bertukar arah semenjak kerap bermain whtsapp group. Apa yg sya ckp atau buat, semuanya salah padanya. Saya masih syg padanya..dan saya tahu dia terpengaruh dek perempuan yg mengoda dia. Bolehkah di kembalikan kasih dgn jarak jauh kerana kami tinggal lain negeri.
    • ReplyTok Kencana
      Boleh diuruskan. Kami memang pakar dalam rawatan jarak jauh. Hubungi kami untuk penjelasan lebih lanjut.
  23. Replydea eliz
    mahal tak kos nya?
    • ReplyTok Kencana
      Kos bergantung pada masalah dan kaedah rawatan yang dipilih.
  24. Replymamat75
    Saya kerja driver bos cina .boleh ke guna minyak pengasih ke atas bos saya biar dia sayang saya.
    • ReplyTok Kencana
      Boleh... InsyaAllah... Kami akan tolong asalkan niatnya baik.
  25. Replymala
    teman lelaki saya tiba2 sudah tidak sayangkan saya lagi. tapi saya masih sayangkan dia sehinggakan apa yang dia mahu saya turutkan. skrg ni saya takde peluang nak berjumpa dengan dia lagi tapi saya harap dia kembali pada saya. masih boleh dibantu?
    • ReplyTok Kencana
      Boleh. Tiada masalah. Kasih sayang yang hilang boleh dibangkitkan semula

Leave a reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*